FANDOM

Zendaya & Bella Thorne IMG 3268

Състезанието по танци е изцяло базирано на нашумелия комедиен сериал „Раздвижи се!. До 9-и януари, всички деца между 8 и 14 години ще могат да свалят уроци с денс стъпки и музика от любимия си сериал. Организаторът "Дисни ченъл"кани всички зрители да измислят свой уникален танц в къщи, сами или с приятели, да запишат 30-секундно видео и след това да го качат на сайта www.disney.bg/dance-dance на състезанието. Независимо жури ще избере 10-те финалисти, отличавщи се с креативност и "пластично и ритмично мислене". Победителят ще получи незабравимо пътуване до Лондон за уроци по танци в световноизвестното студио „Ананас”. Посланикът на „Раздвижи се!" Орлин Павлов сподели, че "това е чудесна възможност за децата да се забавляват и в същото време да покажат и развият таланта си, което е нещо много ценно.” По време на състезанието "Дисни ченъл" дава възможност на всички фенове на „Раздвижи се!” да упражнят движенията си с професионални танцьори на съпътстващите инициативи, които ще се проведат в моловете в страната. Състезанието ще завърши на 25-ти февруари, когато на премиерата на втория сезон на „Раздвижи се!” ще бъде официално обявен и победителят.